Κι αλλος χωρισμενος Ελληνας μπαμπας που του εφαγε την περιουσια η πρωην του

12:52 AM by

Χωρισμενος μπαμπας απο την Ευβοια που του εφαγε την περιουσια η πρωην γυναικα του.


χωρισμενος μπαμπας

Τα δυο παιδιά του και η πρώην γυναίκα του τον έδιωξαν από στο σπίτι και τον άφησαν χωρίς ευρώ, φάρμακα και ιατρική περίθαλψη!



Συγκλονίζει η εξομολόγηση του πρώην επιχειρηματία και ιδιοκτήτη ναυτιλιακής εταιρείας στην Εύβοια - "Τα δύο παιδιά μου και η πρώην γυναίκα μου με πέταξαν στο δρόμο σαν το σκυλί και μου πήραν ότι είχα και δεν είχα..".

Δύσκολες ώρες περνάει ένας 61χρονος άνδρας, ο οποίος βρέθηκε στον δρόμο στα καλά καθούμενα, ενώ πάσχει από σκλήρυνση κατά πλάκας και καρκίνο του προστάτη.

Πρόκειται, για πασίγνωστο πρώην επιχειρηματία, ο οποίος διατηρούσε μεγάλη ναυτιλιακή εταιρεία στο Αλιβέρι.

Όπως καταγγέλει ο 61χρονος στο eviazoom, τα δύο παιδιά του και η πρώην γυναίκα του τον έδιωξαν από στο σπίτι και τον άφησαν χωρίς ευρώ, φάρμακα και ιατρική περίθαλψη.


Μετά από λίγο καιρό, έμαθε ότι όλη του η περιουσία έχει κάνει φτερά και δεν έχει τίποτα στο όνομα του.

"Τα δύο παιδιά μου και η πρώην γυναίκα μου με πέταξαν στο δρόμο σαν το σκυλί και μου πήραν ότι είχα και δεν είχα..Έχω σοβαρή σκλήρυνση κατά πλάκας και καρκίνο του προστάτη και μου αρνούνται φάρμακα και θεραπεία.
Ενάμιση μήνα στο Μετροπόλιταν που νοσηλεύτηκα και έκανα 3 επεμβάσεις, δεν πάτησαν ούτε μία φορά το πόδι τους... Με φιλοξενούν και με συντηρούν φίλοι αφιλοκερδώς. Είμαι σε απελπιστική κατάσταση, παρακαλώ να με βοηθήσετε." τόνισε ο 61χρονος άνδρας.

0 comments:

Post a Comment

Τα σχόλια στο blog υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μαζί μας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Note: Only a member of this blog may post a comment.