Ή πληρωνεις ή δεν ξαναβλεπεις το παιδι...Ή δινεις τα χρηματα στην μαμα ή σε βαζουμε φυλακη

8:39 AM by

Ή πληρωνεις ή δεν ξαναβλεπεις το παιδι...Ή δινεις τα χρηματα στην μαμα ή σε βαζουμε φυλακη!



μπαμπας


Αυτο ειναι το τερατουργημα της Ελληνικης Δικαιοσυνης! Παιδια ορφανα απο πατερα, παιδια και μπαμπαδες αποξενωμενους, μπαμπαδες εξοντωμενους οικονομικα, μηνυσεις επιμελως θαμμενες! Δημιουργουν μητερες εκβιαστες!



Προς τον συνήγορο του πολίτη από την οποία δεν πήρα ποτέ απάντηση ενώ όταν επικοινώνησα τηλεφωνικός μου είπανε ότι δεν είναι αρμόδιοι για τέτοια θέματα.

Θέμα: Αποξένωση παιδιού από τον πατέρα


Περιγραφή:

Εδώ και 2 χρόνια δυστυχώς για ανύπαρκτους λόγους η πρώην σύζυγος μου με την οποία έχουμε χωρίσει εδώ και 8 χρόνια μου απαγόρεψε να βλέπω την κορούλα μου την Βίκυ (13 χρ)με την οποία έως τότε η σχέση μας ήταν υπέροχη .Προσπάθησα δια μέσω μηνύσεων να καταφέρω κάτι αλλά η δικαιοσύνη με την αιτιολογία της αποσυμφόρησης απέρριψε την δίκη.

Σε καμία περίπτωση δεν θεωρώ σωστό να ξανακάνω μήνυση και να περιμένω άλλα 2 χρόνια διότι και πάλι το ίδιο θα συμβεί όπως συμβαίνει εδώ και 2 χρόνια τώρα με τον συγκεκριμένο νόμο.

Επίσης σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να έρθω σε προσωπική αντιπαράθεση με την οικογένεια της πρώην συζύγου διότι πάντα επιλέγανε ότι και αν συζητούσαν να είναι μπροστά το παιδί κάτι που σίγουρα του δημιουργούσε και εξακολουθεί να του δημιουργεί ψυχικά τραύματα

Περιττό να σας πω ότι το παιδί μου αυτήν την στιγμή με βλέπει σαν εχθρό του από το δηλητήριο και τα ψέματα που το ποτίζουν καθημερινά .

Περιττό να σας πω πόσο επίπονο είναι να πηγαίνω έξω από τα κάγκελα του σχολειού και να βλέπω το παιδί μου να τρέχει να κρυφτεί στις τουαλέτες, μη θέλοντας πλέον να το πιέζω αλλά ούτε και να του δημιουργήσω άλλα ψυχολογικά τραύματα η προβλήματα με τους συμμαθητές τις επέλεξα να την βλέπω από μακριά και χωρίς να κάνω αισθητή την παρουσία μου.

Στο διάστημα αυτό η πρώην γυναίκα μου παντρεύτηκε και απέκτησε ακόμη ένα παιδάκι κάτι που δυστυχώς απ ότι κατάλαβα στενοχώρησε πολύ την κόρη μου και πλέον μένει στο σπίτι του παππού της .

Θα ήθελα με λίγα λόγια να σας δώσω να καταλάβετε τι τραύματα υπέστη αυτό το παιδί μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα (2 χρ.) που βέβαια για μένα είναι ένας αιώνας μακριά της.

Επίσης θα ήθελα να επισημάνω ότι η αιτιολογία που το παιδί μου δεν θέλει να με δει εδώ και τόσα χρόνια είναι επειδή είχα αναρτήσει στο face book μια φωτογραφεία μας. Η πραγματική αιτία όμως φυσικά και ήταν άλλη. Απλά δεν άντεχα άλλο τον οικονομικό εκβιασμό εκ μέρους της πρώην συζύγου μου δλδ Η ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ Η ΔΕΝ ΞΑΝΑΒΛΕΠΕΙΣ ΠΑΙΔΙ.

Για να καταλάβετε τι ζούσε και ζει αυτό το παιδί βάλανε την ίδια την κόρη μου να μου πάρει τηλέφωνο και να μου πει Η ΔΙΝΕΙΣ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΜΑΜΑ Η ΣΕ ΒΑΖΟΥΜΕ ΦΥΛΑΚΗ. Σε καμία περίπτωση βέβαια ούτε χρωστούσα ούτε χρωστώ χρήματα η διατροφή πληρωνόταν πάντα όπως και τα φροντιστήρια και τα σχολικά της έξοδα και ο ρουχισμός και τα ψώνια της στο σουπερ μάρκετ με τα οποία στο σύνολο ξεπερνούσα τα 1000 ευρώ μηνιαίως κάτι που με εξόντωσε οικονομικά και πλέον δεν μπορώ να ανταπεξέλθω στα τραπεζικά χρέη που έχω δημιουργήσει.

Τέλος πιστεύω ότι εσείς ήσαστε η τελευταία μου ελπίδα να ξαναδώ το παιδί μου σε καμία περίπτωση δεν θεωρώ ότι πρέπει να στερηθεί την μητέρα της αλλά οπωσδήποτε ούτε και τον πατέρα της.

0 comments:

Post a Comment

Τα σχόλια στο blog υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μαζί μας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Note: Only a member of this blog may post a comment.